Od 2019 skutecznie wspieramy promocyjnie wybrane projekty Instytutu Fotografii Fort, w tym m.in. wystawy: Nicolasa Grospierre’a, Justyny Mielnikiewicz, Zosi Promińskiej oraz zbiorowej wystawy fotografii mody w Polsce.
Współpraca z Greenpeace jest satysfakcjonującym pasmem skutecznych działań komunikacyjnych.
Dlaczego?
Miesiąc Fotografii w Krakowie jest czołowym europejskim festiwalem fotograficznym i jednym z największych cyklicznych wydarzeń poświęconych sztukom wizualnym w Polsce.
W ostatnich latach odpowiadaliśmy za komunikację kilkudziesięciu wystaw i książek fotograficznych.
We wrześniu 2019 z dumą wsparliśmy komunikacyjnie Młodzieżowy Strajk Klimatyczny.
Od 2018r. z sukcesami obsługujemy komunikacyjnie wybrane projekty Leica 6×7 Gallery Warszawa, w tym m.in. wystawy: Jacoba Aue Sobola, Bogdana Konopki i Thomasa Herbricha.
We współpracy z agencją Horeca Group i Biurem Marketingu Miasta mieliśmy przyjemność promowania kampanii społeczno-edukacyjnej „To się nosi nad Wisłą”.
Od 2016r. nieprzerwanie obsługujemy komunikacyjnie Fundację Archeologia Fotografii <3
Od 2015 r. pro publico bono wspieramy przepiękną ideę obozu rockowego dla dziewczyn w wieku od 18 do 98 lat!
Mieliśmy zaszczyt koordynacji działań komunikacyjnych dla kampanii społecznej “Rodzice, odważcie się mówić”, zrealizowanej przez Kampanię Przeciw Homofobii.
Polski film animowany, którego premiera miała miejsce w tym samym czasie, co kinowy hit “Sherlock Holmes”
Z sukcesem zakończyliśmy piąty sezon współpracy dla marek narciarskich Rossignol, Dynastar i Lange.