Jeż Jerzy

Customer Relations   Eventy   Kampanie PR   Media Relations   Reklama   Strategia PR   

Polski film animowany, którego premiera miała miejsce w
tym samym czasie, co kinowy hit “Sherlock Holmes”

Media udało się zaangażować w imponującym poziomie – liczba publikacji na temat filmu „Jeż Jerzy” była ogromna. Co jeszcze ważniejsze – działania komunikacyjne były odpowiednie do nastroju i języka filmu. Szybkie, skuteczne decyzje oraz entuzjastyczne nastawienie do pracy. To czysta radość mieć kogoś takiego na pokładzie.

– Wojtek Wawszczyk, reżyser filmu "Jeż Jerzy"
marka

Jeż Jerzy, dystrybucja Monolith Films

zakres

media relations, PR produktowy, social & on-line media, guerilla communication.

Podczas dwumiesięcznej kampanii wygenerowaliśmy:

  • ponad 1000 publikacji w mediach
  • udało nam się znaleźć aż 15 różnorodnych pretekstów do ciekawych informacji prasowych
  • z postaci Jeża Jerzego udało nam się stworzyć eksponat w Centrum Nauki Kopernik
  • profil “Jeż Jerzy” na portalu społecznościowym Facebook osiągnął ponad 40.000 fanów
  • niemal wszystkie opublikowane recenzje filmu były pozytywne

Dzięki naszym działaniom Yola (dziewczyna głównego bohatera kreskówki) została bohaterką rozkładówki magazynu CKM.

Powiązane
Skontaktuj się z nami

    imię i nazwisko

    adres e-mail

    wiadomość

    Dzwoń i pisz
    +48 602 455 787
    halo[at]steinke.com.pl

    Dołącz do nas
    Chcesz zaciągnąć się na pokład?
    Prześlij CV i kilka słów o sobie na adres pirates[at]steinke.com.pl

    © 2019 Steinke Communications

    projekt Marianna Wybieralska
    programowanie Michał Sepioło