Rossignol, Dynastar, Lange

Customer Relations   Eventy   Kampanie PR   Media Relations   Reklama   Social Media   Strategia PR   

Z sukcesem zakończyliśmy piąty sezon współpracy dla marek narciarskich Rossignol, Dynastar i Lange.

Ekwiwalent reklamowy szacowany za ostatni rok działań public relations: 13 9297 518 pln

– Instytut Monitorowania Mediów
marka

Rossignol, Dynastar, Lange

zakres

media relations, PR produktowy, budowanie eksperckości, wzmacnianie świadomości marki, tworzenie dedykowanych materiałów prasowych, współpraca z mediami ogólnotematycznymi i specjalistycznymi

Dlaczego kolejny raz my?

  • wzmacniamy świadomość marek Grupy Rossignol wśród dziennikarzy poprzez trwałe relacje oparte na zaufaniu do naszego PR managmentu
  • w każdym sezonie znacząco wzrasta ilość wycinków prasowych oraz ekwiwalent reklamowy (ostatni rok to obecność na 232 stronach prasowych i 23 ukazania telewizyjne, co daje nam ekwiwalent na poziomie około 14 milionów złotych!)
  • przeprowadzamy coroczny audyt świadomości marek z Grupy Rossignol, dzięki któremu poznajemy potrzeby dziennikarzy i sprawdzamy świadomość marki. W oparciu o redakcyjne potrzeby, przygotowujemy ukierunkowane materiały prasowe
  • cyklicznie uzupełniamy dedykowaną bazę dziennikarzy zainteresowanych markami z Grupy Rossignol
  • dziennikarze są zadowoleni z naszej pracy dlatego chętnie rozszerzają zakres naszej współpracy

fot. materiały prasowe Rossignol Group

Powiązane
Skontaktuj się z nami

    imię i nazwisko

    adres e-mail

    wiadomość

    Dzwoń i pisz
    +48 602 455 787
    halo@steinke.com.pl

    Dołącz do nas
    Chcesz zaciągnąć się na pokład?
    Prześlij CV i kilka słów o sobie na adres pirates@steinke.com.pl

    © 2019 Steinke Communications

    projekt Marianna Wybieralska
    programowanie Michał Sepioło