Dlaczego kolejny raz my?
- wzmacniamy świadomość marek Grupy Rossignol wśród dziennikarzy poprzez trwałe relacje oparte na zaufaniu do naszego PR managmentu
- w każdym sezonie znacząco wzrasta ilość wycinków prasowych oraz ekwiwalent reklamowy (ostatni rok to obecność na 232 stronach prasowych i 23 ukazania telewizyjne, co daje nam ekwiwalent na poziomie około 14 milionów złotych!)
- przeprowadzamy coroczny audyt świadomości marek z Grupy Rossignol, dzięki któremu poznajemy potrzeby dziennikarzy i sprawdzamy świadomość marki. W oparciu o redakcyjne potrzeby, przygotowujemy ukierunkowane materiały prasowe
- cyklicznie uzupełniamy dedykowaną bazę dziennikarzy zainteresowanych markami z Grupy Rossignol
- dziennikarze są zadowoleni z naszej pracy dlatego chętnie rozszerzają zakres naszej współpracy
fot. materiały prasowe Rossignol Group