Greenpeace Polska

Media Relations   Social Media   Strategia PR   

Współpraca z Greenpeace jest satysfakcjonującym pasmem skutecznych działań komunikacyjnych.

Dlaczego?

Steinke Communications łączy precyzję, entuzjazm, profesjonalizm i dobrą dawkę humoru.

Polecam każdemu potrzebującemu usług dobrego specjalisty PR. A może nie? Może nie powinnam polecam w ogóle? Proszę ich nie zatrudnić, niech zawsze będą dostępni, kiedy ich potrzebujemy!

– Katarzyna Jagiełło, eks-koordynatorka kampanii „Adoptuj Pszczołę”
marka

Greenpeace Polska

zakres

media relations, budowanie eksperckości, wzmacnianie świadomości marki, tworzenie dedykowanych materiałów prasowych, współpraca z mediami ogólnotematycznymi i specjalistycznymi, współpraca z celebrytami, doradztwo wizerunkowe

Od 2013 r. cyklicznie wspieramy promocyjnie wybrane projekty Greenpeace Polska.

Jednym z nich jest coroczna akcja crowdfundingowa “Adoptuj Pszczołę” (www.adoptujpszczole.pl) podczas której, m.in. dzięki naszym działaniom medialnym, udało się zebrać fundusze na:
– budowę 100 hoteli dla pszczół samotnic i dzikich owadów zapylających
– ogrodu społecznościowego w Warszawie
– uruchomienie Wielkiego Spisu Zapylaczy
– odbudowanie pszczelej populacji w Przyczynie Dolnej
– opracowanie Narodowej Strategii Ochrony Owadów Zapylających
– i wiele innych!

Przez te wszystkie lata wygenerowaliśmy kilkaset pszczelich informacji w prasie, telewizji, radio i Internecie!

Kampanię “Adoptuj Pszczołę 2” nagrodzono prestiżową nagrodą Złote Spinacze 2015 w trzech kategoriach.

Powiązane
Skontaktuj się z nami

    imię i nazwisko

    adres e-mail

    wiadomość

    Dzwoń i pisz
    +48 602 455 787
    halo@steinke.com.pl

    Dołącz do nas
    Chcesz zaciągnąć się na pokład?
    Prześlij CV i kilka słów o sobie na adres pirates@steinke.com.pl

    © 2019 Steinke Communications

    projekt Marianna Wybieralska
    programowanie Michał Sepioło