Instytut Fotografii Fort

Eventy   Kampanie PR   Media Relations   Strategia PR   

Od 2019 skutecznie wspieramy promocyjnie wybrane projekty Instytutu Fotografii Fort, w tym m.in. wystawy: Nicolasa Grospierre’a, Justyny Mielnikiewicz, Zosi Promińskiej oraz zbiorowej wystawy fotografii mody w Polsce.

– 
marka

Instytut Fotografii Fort

zakres

media relations, budowanie eksperckości, wzmacnianie świadomości marki, tworzenie dedykowanych materiałów prasowych, współpraca z mediami ogólnotematycznymi i specjalistycznymi, współpraca z celebrytami, doradztwo wizerunkowe

Wedle danych Instytutu Monitorowania Mediów dzięki naszym działaniom komunikacyjnym o informacja o wystawie ”Niebezpieczne ujęcia. 100 lat fotografii mody w Polsce” dotarła do ponad 10 000 000 osób!

 

fot. Agnieszka Murak, „Kolekcja Tomasza Armady”

Powiązane
Skontaktuj się z nami

    imię i nazwisko

    adres e-mail

    wiadomość

    Dzwoń i pisz
    +48 602 455 787
    halo[at]steinke.com.pl

    Dołącz do nas
    Chcesz zaciągnąć się na pokład?
    Prześlij CV i kilka słów o sobie na adres pirates[at]steinke.com.pl

    © 2019 Steinke Communications

    projekt Marianna Wybieralska
    programowanie Michał Sepioło