Wystawy i książki fotograficzne

Media Relations   

W ostatnich latach odpowiadaliśmy za komunikację kilkudziesięciu wystaw i książek fotograficznych.

Miałem poczucie pełnego zaangażowania i  dobrania takich form komunikowania książki „Subterranean River/Rzeka podziemna”, że w konsekwencji doprowadziły one do dużego nią zainteresowania.

– Łukasz Rusznica, fotograf
marka

książki i wystawy fotograficzne

zakres

media relations

W ostatnich latach odpowiadaliśmy za komunikację kilkudziesięciu wystaw i książek fotograficznych, w tym m.in.:

– wystawy i albumu Zuzy Krajewskiej pod tytułem „IMAGO”;
– książki fotograficznej Agaty Grzybowskiej „9 bram, z powrotem ani jednej” (nagroda Grand Press Photo 2018);
– albumu „Subterranean River/Rzeka podziemna” Łukasza Rusznicy (Fotograficzna publikacja roku 2019);
– książki fotograficznej “Death Landscapes” Huberta Humki ( “Fotograficzna publikacja roku 2018” w plebiscycie Fotopolis i Digital Camera Polska);
– premiery archiwum cyfrowego fotografii Wojciecha Plewińskiego (www.wojciechplewinski.com) i wystawy „Żarliwa ciekawość” w krakowskim Muzeum Sztuki i Techniki Japońskiej Manggha;
– i wielu, wielu innych!

Powiązane
Skontaktuj się z nami

    imię i nazwisko

    adres e-mail

    wiadomość

    Dzwoń i pisz
    +48 602 455 787
    halo[at]steinke.com.pl

    Dołącz do nas
    Chcesz zaciągnąć się na pokład?
    Prześlij CV i kilka słów o sobie na adres pirates[at]steinke.com.pl

    © 2019 Steinke Communications

    projekt Marianna Wybieralska
    programowanie Michał Sepioło