Greenpeace

Współpraca z Greenpeace jest satysfakcjonującym pasmem skutecznych działań komunikacyjnych.

Dlaczego?

Od maja 2013 cyklicznie prowadzimy PR kolejnych odsłon kampanii "Przychylmy Pszczołom Nieba". Jedną z jej odsłon była trzy edycje akcji "Adoptuj Pszczołę" (www.adoptujpszczole.pl) podczas której, m.in. dzięki naszym działaniom medialnym, udało się zebrać fundusze na budowę 100 hoteli dla pszczół samotnic i dzikich owadów zapylających.

Mieliśmy również zaszczyt komunikować realizację projektu w postaci budowy 100 hoteli dla dzikich zapylaczy w aż 17 miastach Polski, dzięki czemu w 2 miesiące wygenerowaliśmy 438 informacji w prasie, telewizji, radio i internecie!
Dostaliśmy zaproszenie do współpracy przy kolejnym projekcie Greenpeace.

Kampanię “Adoptuj Pszczołę 2” nagrodzono prestiżową nagrodą Złote Spinacze 2015 w trzech kategoriach.

  • Marka: Greenpeace
  • Zakres: Media relations, budowanie eksperckości, wzmacnianie świadomości marki, tworzenie dedykowanych materiałów prasowych, współpraca z mediami ogólnotematycznymi i specjalistycznymi, współpraca z celebrytami, doradztwo wizerunkowe